Poporodní Challenge II. Týden 4

Polovina výzvy za mnou! Uf…někdy to bylo docela náročné, ale musím říct, že jsem psychicky byla naprosto v pohodě. Teda z diety, ne z dětí :)

Což byl můj hlavní požadavek. Žádný další stres navíc :)

Tak já se vám teda pochlubím. Pro někoho to bude málo, pro někoho akorát, pro někoho, co by aspoň za tohle dal…

Nechci se vymlouvat, ale mé podmínky prostě nejsou zatím úplně ideální, ale i tak jsem si vždycky našla chvilku na cvičení a vždycky, když na mě v nějaké vyhrocené situaci přišla chuť na sladké, tak jsem se dokázala ovládnout. A na to jsem nesmírně hrdá! Jelikož to byl vždycky ten důvod, proč jsem to „zabalila“. Že mě třeba vytočily děti, já přišla domů z procházky hladová a snědla jsem, co jsem měla zrovna po ruce…Bez rozmyslu…A teď už se to nestalo ani jednou. Jídlo si pořád zapisuju do tabulky, ale nevážím, nepočítám.

Mám 2 děti. Jedno 5ti leté školkové, které je doma a jedno 11 měsíční, které začalo chodit a já musím pořád lítat za ním jinak je samá modřina. A kojím (kojím ráda, jsem za to vděčna a nechci přestat) cca 8* za noc, takže spánek nula. Hlídání starší občas u babičky. Manžel chodí do práce a přijde v 17hod. Do toho se učím, jak dělat online byznys. Úklid domu, práce na zahradě apod. Asi to máte podobně. Ale času navíc prostě zatím nemám. Takže třeba na rotopedu jsem za celé 4 týdny byla jen 1* :(

Nyní jsem v polovině mé výzvy, kterou jsem si dala na 8 týdnů (bude asi na dýl, ale psychicky se mi to líbí takhle :) )

Váha 68,3kg (22,2kg tuku) 66,4kg (20,7kg tuku)
Paže 29cm 27cm (-2cm)
Hrudník (pod prsy) 81cm 76cm (-5cm)
Pas 72cm 68cm (-4cm)
Břicho 85cm 77cm (-8cm)
Boky 97cm 95cm (-2cm)
Stehno 60cm 58cm (-2cm)
Lýtko 36cm 35cm (-1cm)
Výsledek -1,9kg (- 1,5kg tuku) -25cm

Ještě vám sem dám nějaké foto ze začátku výzvy a teď:

NO, jak vidíte. U mě klasika. Vršek jde první a spodek pak. Já jsem taková ta typická hruška. Vím, že na nohy musím začít běhat a cvičit se zátěží. Ty desítky opakování při zanožování, unožování a pod. na mě moc nefungují. Jenže s dětmi za zády se s těžkými činkami bojím cvičit. Tak uvidíme, beru to jako výzvu pro druhou polovinu.

Jinak váha mi ukázala o 1,9kg méně, ale je to z většiny tuk (1,5kg), takže to mě moc těší. Pro někoho se to může zdát pomalé hubnutí. Ale já hubnu  na 65kg, chci spíše vyrýsovat postavu, já když mám k 60kg, tak mám na pohled velikou hlavu k tělu.

Ale co jsem tím chtěla říci, když hubnete rychle, může vám to jít především ze svalů a také voda dělá hodně. Takže mých 1,5kg tuku to už je…hm hm…kolik…6 másel (po 250g). To už je dobrýýý!

Jdu dál holky! Mějte se krásně a nevzdávejte to, i když vám jde to hubnutí pomalu. Hlavní je, že to vůbec jde! O to víc se vám nový životní styl vryje pod kůži a vy si novou postavu dlouhodobě udržíte!

Šárka

Šárka Čivrná
Moje vize je ukázat ženám, jak nebýt na změnu životního stylu sama, ale zapojit celou rodinu. Můj program FIT s vášní rozproudí nejen vaši vášeň k dokonalé postavě, ale i k harmonickému vztahu! Můj příběh si přečtěte tady >> Jsem autorka eBooku ZDARMA Top 11 fíglů pro super postavu, ke stáhnutí zde Sestavuji stravovací plány na míru, více zde
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • 7 zdravých a dietních večeří

    Inspirujte se recepty na večeře po dobu 7 dní

  • Nejnovější články
  • Kategorie
  • Potkáme se na Facebooku: