Poporodní challenge II. Týden 2-3

To to letííí!!! A kila, no nebo spíše gramy, taky letííí!!! Není to žádná super rychlost, ale tak venku je ještě zima, tak to je dobrý :)

V druhém/třetím týdnu jsem z 67,1 zhubnula na 66,4kg, což je nějakých 0,7kg dolů. Pro někoho málo, pro mě super. Pomalé hubnutí, dlouhodobá změna.

Cvičím pravidelně břicho, zadek, ale prostě to kardio nedávám. Není kdy…Těším se, až se trochu oteplí a začnu běhat. To bude skvělý relax!

Co se stravy týče, pořád nic nevážím, jenom poctivě zapisuji. Trochu jsem teď tedy zhřešila domácí roládou, ale měla jsem jen kousek. Sladké si moc povolit nechci, vím že mi to spouští přejídací reflex. Ale zatím na sladké nemám chuť. Naštěstí :) Hlídám si hodně bílkoviny. V každém jídle se snažím nějakou mít. Nebo si aspoň loknout kefíru, pár lžic jogurtu, skyru apod. A snažím se ujít minimálně 10 000 kroků denně, aspoň 5* týdně.

Zítra začínám 4. týden. Takže po jeho dokončení sem dám fotky a míry. Cítím, že jsem hodně zhubnula přes břicho, hodně mi zmizela madla lásky. Ale ty nohy…ty se prostě drží…Ale nějaké cm ubyly i tam. Uvidíme na fotkách.

Mějte se parádně a užijte si první jarní dny!

Šárka

 

 

Šárka Čivrná
Moje vize je ukázat ženám, jak nebýt na změnu životního stylu sama, ale zapojit celou rodinu. Můj program FIT s vášní rozproudí nejen vaši vášeň k dokonalé postavě, ale i k harmonickému vztahu! Můj příběh si přečtěte tady >> Jsem autorka eBooku ZDARMA Top 11 fíglů pro super postavu, ke stáhnutí zde Sestavuji stravovací plány na míru, více zde
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • 7 zdravých a dietních večeří

    Inspirujte se recepty na večeře po dobu 7 dní

  • Nejnovější články
  • Kategorie
  • Potkáme se na Facebooku: