MESSENGER'S CONTROL VAŠEHO JÍDELNÍČKU

 

  • O výživě máte nastudováno snad vše, ale výsledek, který očekáváte stále nikde?
  • Víte, co byste měla jíst, ale podléháte pokušením?
  • Potřebujete mít nad sebou "bič"?
  • Chcete se dozvědět, jak správně kombinovat potraviny pro efektivní shazování váhy?
  • Nechce se vám vážit ani počítat si kalorickou hodnotu jídla?
  • Hledáte co nejjednodušší cestu, která bude opravdu fungovat?

Pak jste tady správně.

 

Jmenuji se Šárka Čivrná a jsem certifikovaná výživová poradkyně a osobní fitness trenérka. Již 10. rokem se věnuji výživovému poradenství a osobnímu trenérství. Jako osobní trenérka se zaměřuji převážně na redukci podkožního tuku a formování postavy.

Od roku 2018 jsem členkou Aliance výživových poradců v ČR, jejímž smyslem je především to, aby se všichni členové řídili ve své praktické poradenské činnosti Kodexem výživového poradce®, tedy zásadami správného, kvalifikovaného a etického poradenství. Tento Kodex AVP a její členy odlišuje od neodborného až laického poradenství ve výživě.

V čem Vám Messenger's control pomůže?

  • Budete mít přehled o tom, co přes den jíte.
  • Dozvíte se, jak nevhodné potraviny vyměnit za vhodnější.
  • I když jíte správně, občas ujedete. Takto budete mít na sebou pomyslný "bič" a budete se více motivovat.
  • Odbouráte strach z hubnutí a najdete svůj individuální režim.
  • Zhubnete :)

Jak kontrola probíhá?

  • Každý den mi pošlete Váš jídelníček a já ho zkontroluji a pošlu doporučení co je ok a co lze vylepšit.
    Je to jednoduché, Každý večer po dobu zaplacené kontroly (min. 15 dní), mi budete posílat, co všechno jste za den snědla a já vás budu navigovat, co je správně a co už méně.
  • Příklad
    Snídaně: rohlík s máslem a marmeládou Svačina: ovoce Oběd: kuřecí maso s rýží Svačina: musli tyčinka Večeře: zeleninový salát
  • Vyhodnocení
    Snídaně: pečivo volte celozrnné a marmeládu vybírejte bez přidaného cukru Svačina: ovoce je v pořádku, ale jestliže na snídani chyběly bílkoviny, je dobré k ovoci přidat aspoň 2 plátky eidamu, aby na vás odpoledne nepřišly chutě Oběd: Ok, ale chybí zelenina Svačina: musli tyčinku volte spíše dopoledne, odpoledne je vhodný např. probiotický nápoj Večeře: pouhá zelenina je na večeři málo, chybí kvalitní bílkoviny. Shrnutí: převaha sacharidů nad bílkovinami, nevhodné pro redukci.
  • Osobní přístup
    Vyhodnocení výše slouží pouze na ukázku, samozřejmě to bude u každého jiné a navíc přidám i nějaké své osvědčené "vychytávky a tipy". Brzy poznám, kde je vaše největší slabina ve skladbě jídelníčku a pomůžu vám ji co nejrychleji napravit.

Reference

Nejsem na to sama a to je to, co potřebuju. Každý den je Šárka se mnou a všechny depky zažene :) Je to skvělý pocit, že mám při hubnutí parťáka.
Alena Ch.mamča na mateřský
Žádná bláznivá dieta! Těch už mám plný zuby. Šárka mě naučila, že to je celé o "zdravém selském rozumu". Žádné zákazy a příkazy. Zhubla jsem za měsíc 4,5 kg a jdu si koupit nové džíny :)
Martina D.asistentka
Každý večer se těším, až si se Šárkou zase pokecáme :) Cítím podporu a to je fajn. Nikdo mě neodsuzuje a namotivuje mě, když se občas "přežeru". Ale díky této kontrole už to naštěstí není tak často :)
Anča P.důchodkyně

Kolik mě to bude stát?

750Kč/15 dní

PŘIDEJTE SE TAKÉ

Dobu kontroly a podpory můžete prodlužovat přikupováním dalších 15 dnů. Nebo lze střídat 15 dní se mnou, 15 dní samy.

Avšak základní principy Vám vysvětlím jíž v těch prvních 15 dnech. Ale jako "pomyslný bič" lze službu samozřejmě prodloužit.

 

Nečekejte až na „někdy“ a pusťte se do toho hned!

Potřebujete poradit?

Není Vám něco jasné? Chcete se na něco zeptat? Napište mi na sarka@sarkacivrna.cz, ráda Vám pomohu.